Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Search
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 (2009)
Vol. 2 (2009)
Published:
2017-07-07
Contents
Ułamki algebraiczne i funkcje wymierne
Antoni Chronowski
5-27
PDF (Język Polski)
Recenzja książki J. Gunčagi, J. Fuliera, P. Eisenmanna pt: Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analyzy
Henryk Kąkol
28-28
PDF (Język Polski)
O różnych sposobach definiowania wartość bezwzględnej
Antoni Chronowski, Joanna Major, Zbigniew Powązka
29-36
PDF (Język Polski)
Z badań nad sylwetką absolwenta matematycznych studiów w Akademii Pedagogicznej w Krakowie w latach 2001-2007
Danuta Ciesielska, Joanna Major, Zbigniew Powązka
37-50
PDF (Język Polski)
O nieskończonych ciągach liczb naturalnych, parami względnie pierwszych
Jan Górowski, Adam Łomnicki
51-67
PDF (Język Polski)
Rola programu komputerowego CABRI w rozwiązywaniu matematycznych problemów
Henryk Kąkol, Witold Pająk
69-96
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie funkcji trygonometrycznych przez szeregi Eisensteina
Maciej Klakla, Renata Liszka, Vladimir Mityushev
97-103
PDF (Język Polski)
Idea czynnościowego wprowadzania pojęć geometrii elementarnej z pomocą kursu e-learningowego
Magdalena Kucio, Tadeusz Ratusiński
105-118
PDF (Język Polski)
Zastosowanie technologii informacyjnej w kursie rachunku prawdopodobieństwa z elementami statystyki opisowej dla przyszłych nauczycieli matematyki
Jarosław Leżański
119-129
PDF (Język Polski)
Wybrane problemy zadań konstrukcyjnych na płaszczyźnie euklidesowej i wykorzystanie do ich rozwiązywania twierdzeń geometrii rzutowej
Ewa Lubaś
131-152
PDF (Język Polski)
O zastosowaniu sumowania według Eisensteina do pewnej sumy podwójnej
Agata Matczyk, Vladimir Mityushev, Zbigniew Powązka
153-157
PDF (Język Polski)
Praktyka kształtowania matematycznej twórczości uczniów
Antoni Pardała
159-181
PDF (Język Polski)
Diagnoza wiedzy uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów matematyki na temat związku twierdzenia z jego dowodem
Halina Pieprzyk, Anna Żeromska
183-211
PDF (Język Polski)
O fałszywych przekonaniach obserwowanych na zajęciach z analizy matematycznej
Zbigniew Powązka
213-223
PDF (Język Polski)
Komputer jako narzędzie badania sytuacji zadaniowej w długoterminowej pracy domowej ucznia
Renata Wojtuś
225-244
PDF (Język Polski)
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians