Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 7 (2015)
Tom 7 (2015)
Opublikowane:
2017-06-22
Artykuły
Leonardo Pisano called Fibonacci, between advanced mathematics, history of mathematics and mathematics education: three examples drawn from Liber Quadratorum
Paolo Bussotti
5-25
PDF (English)
Iterations of homographic functions and recurrence equations involving a homographic function
Jan Górowski, Adam Łomnicki
27-33
PDF (English)
Quasi-arithmetic means
Jan Górowski, Adam Łomnicki
35-43
PDF (English)
Wykorzystanie prac Stanisława Drózdza jako srodków dydaktycznych w nauczaniu
Agata Hoffmann
45-58
PDF
Introduction to E. Nelson’s internal set theory
Taras Kudryk
59-78
PDF (English)
O zjawisku zniekształcania obrazu matematyki
Bożena Olik-Pawlik
79-90
PDF
High School Identities
Katarzyna Słomczyńska
91-98
PDF
Wokół liczb i szeregów harmonicznych
Damian Wiśniewski
99-109
PDF
The role of visualisation in the process of generalisation
Lidia Zaręba
111-128
PDF (English)
Historia matematyki, Konferencje
Nota o Lehrbuch der Algebra. Einlaitung Heinricha Webera
Piotr Błaszczyk
129-139
PDF
Podręcznik Algebry. Wprowadzenie
Jerzy Pogonowski
141-154
PDF
XXX Konferencja z Historii Matematyki, Bedlewo, 5–8 V 2016
Piotr Błaszczyk
155-163
PDF
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy