Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 (2006)
Tom 1 (2006)
Opublikowane:
2017-07-07
Artykuły
Wstęp
Antoni Chronowski, Maciej Klakla
5-7
PDF
O potrzebie dokształcania nauczycieli akademickich
Bogdan J. Nowecki
9-11
PDF
Przekształcenia wykresów funkcji
Antoni Chronowski
13-30
PDF
Teoretyczne i dydaktyczne aspekty nauczania o największym wspólnym dzielniku i najmniejszej wspólnej wielokrotności w zbiorze liczb naturalnych
Antoni Chronowski
31-56
PDF
Kształtowanie odruchów
Jan Górowski, Adam Łomnicki
57-65
PDF
O cechach podzielności liczb i odkrywaniu twierdzeń
Jan Górowski, Adam Łomnicki
67-73
PDF
Gotowa wiedza i aktywność w matematycznym kształceniu na przykładzie kątów Langleya
Maciej Klakla
75-93
PDF
Analiza błędów z geometrii elementarnej popełnianych przez kandydatów na studia matematyczne w Akademii Pedagogicznej w Krakowie dokonana na podstawie wyników egzaminów wstępnych na kierunek matematyka w latach 2003 i 2004
Ewa Lubaś
95-135
PDF
Aktywności matematyczne studentów inspirowane grami Penneya
Maciej Major, Barbara Nawolska
137-161
PDF
Uwagi dotyczące pojęcia wartości bezwzględnej liczby rzeczywistej
Joanna Major, Zbigniew Powązka
163-185
PDF
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych
Bogdan J. Nowecki
187-196
PDF
Koncepcja kształcenia nauczycieli
Bogdan J. Nowecki
197-203
PDF
Ziarnista przestrzeń probabilistyczna w stochastyce dla nauczyciela - dydaktyczne osobliwości
Adam Płocki
205-228
PDF
Z badań nad wprowadzeniem podstawowych treści analizy matematycznej podczas zajęć na I roku studiów matematycznych
Zbigniew Powązka
229-295
PDF
Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki
Mirosława Sajka
297-319
PDF
Wyniki badań nad stanem nauczania statystyki opisowej w Polsce
Zofia Aleksandra Tomaszewska
321-334
PDF
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy