Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych

Authors

  • Bogdan J. Nowecki Instytut Matemtyki Akademia Pedaagogiczna ul. Podchorążych 2 PL-30-084 Kraków

Abstract

The project presents an outline of a general concept of teacher training and self-improvement in the postgraduate courses. The general proposals are illustrated with an example of postgraduate Studies in Mathematics.

Downloads

Metrics

PDF views
316
Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202630
|

References

Krygowska, Z.: 1965, Założenia konstrukcji i doboru problematyki programu metodyki nauczania matematyki w szkołach wyższych kształcących nauczycieli, Prace z Dydaktyki Szkoły Wyższej, Wydawnictwo Naukowe WSP w Krakowie, Kraków, 19-52.

Krygowska, Z.: 1975, Niektóre tendencje występujące w matematyce współczesnej, a nauczanie matematyki w szkole powszechnej, Matematyka 2, 103-114.

Krygowska, Z.: 1977, Zarys dydaktyki matematyki, cz. 1, WSiP, Warszawa.

Published

2017-07-26

How to Cite

Nowecki, B. J. (2017). Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia Ad Didacticam Mathematicae Pertinentia, 1, 187–196. Retrieved from https://didacticammath.uken.krakow.pl/article/view/3794

Issue

Section

Contents