Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych
Abstrakt
The project presents an outline of a general concept of teacher training and self-improvement in the postgraduate courses. The general proposals are illustrated with an example of postgraduate Studies in Mathematics.Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Bibliografia
Krygowska, Z.: 1965, Założenia konstrukcji i doboru problematyki programu metodyki nauczania matematyki w szkołach wyższych kształcących nauczycieli, Prace z Dydaktyki Szkoły Wyższej, Wydawnictwo Naukowe WSP w Krakowie, Kraków, 19-52.
Krygowska, Z.: 1975, Niektóre tendencje występujące w matematyce współczesnej, a nauczanie matematyki w szkole powszechnej, Matematyka 2, 103-114.
Krygowska, Z.: 1977, Zarys dydaktyki matematyki, cz. 1, WSiP, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
2017-07-26
Jak cytować
Nowecki, B. J. (2017). Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia Ad Didacticam Mathematicae Pertinentia, 1, 187–196. Pobrano z https://didacticammath.uken.krakow.pl/article/view/3794
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Read the full statement of the license to publish PDF file.