Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych

Autor

  • Bogdan J. Nowecki Instytut Matemtyki Akademia Pedaagogiczna ul. Podchorążych 2 PL-30-084 Kraków

Abstrakt

The project presents an outline of a general concept of teacher training and self-improvement in the postgraduate courses. The general proposals are illustrated with an example of postgraduate Studies in Mathematics.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Bibliografia

Krygowska, Z.: 1965, Założenia konstrukcji i doboru problematyki programu metodyki nauczania matematyki w szkołach wyższych kształcących nauczycieli, Prace z Dydaktyki Szkoły Wyższej, Wydawnictwo Naukowe WSP w Krakowie, Kraków, 19-52.

Krygowska, Z.: 1975, Niektóre tendencje występujące w matematyce współczesnej, a nauczanie matematyki w szkole powszechnej, Matematyka 2, 103-114.

Krygowska, Z.: 1977, Zarys dydaktyki matematyki, cz. 1, WSiP, Warszawa.

Pobrania

Opublikowane

2017-07-26

Jak cytować

Nowecki, B. J. (2017). Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli na studiach podyplomowych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia Ad Didacticam Mathematicae Pertinentia, 1, 187–196. Pobrano z https://didacticammath.uken.krakow.pl/article/view/3794

Numer

Dział

Artykuły