Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do aktualnego wydania
Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
ISSN 2080-9751, e-ISSN: 2450-341X
Aktualny numer
Tom 15 (2023)
Online first
Opublikowane:
2024-07-19
MATEMATYKA
The identity 7^3n+7^(3n+1)=(2∙7^n )^3 and its generalizations
Karol Gryszka
5-13
pdf (English)
Matrix analysis: method simplifications
Symon Serbenyuk
15-24
pdf (English)
BADANIA NAUKOWE W EDUKACJI MATEMATYCZNEJ
The impact of the self-questioning teaching model on the identification of learning objectives and knowledge criteria in teaching mathematics
Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna
25-48
pdf (English)
Comparison of different types of reasoning & proof present in solved tasks from geometry in Slovak and Czech mathematics textbooks for lower secondary school
Jarmila Novotná, Tünde Kozánek Kiss, Jakub Michal, Peter Vankúš
49-67
pdf (English)
Insights into exponentiation: ninth-graders' struggles and teacher's influence
Gábor Bihari, Eszter Kónya
69-82
pdf (English)
TŁUMACZENIA, PROJEKTY, RECENZJE
Liczba pi – perła w koronie królowej nauk
Jan Koroński
83-93
pdf
Postgraduate studies qualifying for teaching mathematics as another subject
Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska
95-105
pdf (English)
Observe – program. Math as a bridge between everyday life and programming
Jolanta Sobera, Anna Szczerba-Zubek, Katarzyna Zając
107-112
pdf (English)
Use of STEAM education elements and tools in primary school mathematics
Vira Andriievska, Nadiia Olefirenko, Andrii Gaidus, Nataliia Ponomarova
113-126
pdf (English)
Wyświetl wszystkie wydania
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy