The impact of the self-questioning teaching model on the identification of learning objectives and knowledge criteria in teaching mathematics
DOI:
https://doi.org/10.24917/20809751.15.3Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiamy badanie, w którym opracowaliśmy model samooceny oparty na samodzielnym zadawaniu pytań przez uczniów i zbadaliśmy jego wpływ na poprawę rozpoznawania przez uczniów celów uczenia się i kryteriów oceny zadań na lekcjach matematyki. Wpływ modelu został określony na próbie 164 uczniów klasy 7 w fazie instruktażowej i praktycznej nauki matematyki. Stwierdzono, że zastosowanie modelu skutkowało lepszym rozpoznawaniem przez uczniów celów uczenia się i kryteriów oceny w obu fazach, zarówno w przypadku uczniów o niskich, jak i wysokich wynikach. Wyniki badania pokazują znaczenie i wpływ systematycznego nauczania elementów, które są ważne dla procesu samokontroli uczniów, samokontroli ich procesu uczenia się oraz kształtowania realistycznej świadomości ich wiedzy.
Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
Downloads
Metrics
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Read the full statement of the license to publish PDF file.