Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do aktualnego wydania Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj

Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia

Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj

ISSN 2080-9751, e-ISSN: 2450-341X

Aktualny numer

Tom 16 (2024)
OnlineFirst
Opublikowane: 2025-06-25

Artykuły

  • Pre-Service Early Grade Teachers Attitude Towards Mathematics in Ghana

    Marlene Kafui Amusuglo, Antonín Jančařík, Guilherme Stecca Marcom, Maurício Urban Kleinke
    5-21
    • pdf (English)
  • Realistic Answers in Open Word Problems: A Comparative Study Among Prospective Teachers

    Zoltán Kovács, Gabriella Ambrus
    23-34
    • pdf (English)
  • Three Alternative Proofs of the Banach Contraction Principle

    Atsumasa Kondo
    35-41
    • pdf (English)
  • Problem-Based Learning on Improving the Problem-Solving Skills, Attitudes, and Study Habits in Mathematics

    Jerome O. Leonardo II; Ruth Ortega-Dela Cruz
    43-67
    • pdf (English)
  • Investigating the Impact of ICT on Mathematics Performance Among Students in South-East Asian Countries: Insights From PISA 2018 Data

    M. Mujiya Ulkhaq
    69-84
    • pdf (English)
  • The Rise and Breakthrough of the International Modern Mathematics/New Math Movement in the 1950s

    Dirk De Bock
    85-102
    • pdf (English)
  • The Analysis of Mathematics Performance in the National High School Exam in Brazil

    Guilherme Stecca Marcom, Mayra Picoloto Papani
    103-115
    • pdf (English)
Wyświetl wszystkie wydania

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

ISSN 2080-9751, e-ISSN: 2450-341X

Deklaracja dostępności cyfrowej

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.